Secretariado/Administrativo, Gizeli G.

  • Tipo de candidato: Empregado
  • Categoria de emprego: Administrativo / Secretariado / Acolhimento
  • Sub-categoria de emprego: Acolhimento / Secretariado
  • Nivel de Formação: Bacharelato
  • Grau académico: Bacharelado em Administracao de Empresas
  • Número de anos de experiência profissional: 5 - 10 anos
  • Disponibilidade: Imediata
  • Disponibilidade: Tempo-completo
  • País: Emirados Árabes Unidos

 

  • Apoio administrativo
  • Gestão de cliente
  • Comunicação / plataformas sociais (actualizações website, gestão redes sociais, etc.)

Pretendemos admitir colaborador(a) com características polivalentes para apoio administrativo e capacidade para dinamizar a comunicação online com os nossos clientes via plataformas de media social e website.

<>

  • EXCELENTE capacidade de comunicação (factor eliminatório)
  • Línguas: Inglês (obrigatório) / Francês (mais valia)
  • Facilidade de manipulação de plataformas sociais e conhecimentos de webdesign (mais valia)
  • Características: EXCELENTE COMUNICAÇÃO/ APRESENTAÇÃO CUIDADA / RIGOR / RESPONSABILIDADE / PRO-ACTIVIDADE / DINAMISMO e POLIVALENCIA

Caso apresente o perfil e qualificações necessárias envie o seu CV e contactos para o e-mail infra com o assunto "MAG_Adm2020".

A sua informação será transmitida à administração e, em caso de selecção para entrevista, entraremos e

 

Idiomas:
  • Materno
  • Inglês
  • Fluente
  • Françês
  • Médio
  • Espanhol
  • Básico
  • -
Formação
  • Grau académico: Bacharelado em Administracao de Empresas
  • Ciências sociais
  • PUCRS - Pontificia Universidade Catolica do Rio Grande do Sul
  • 2012
  • Grau académico: Tecnico em Secretariado
  • Outro campo da formação
  • Escola Tecnica Irmao Pedro
  • 1993
Experiência profissional
  • RENOVATION.AE
  • Administrative Specialist
  • 02-12-2018 & 20-01-2020
    • Coordinate work performed to support development of strategic plans, technical publications.
    • Prepare presentation materials, editing content ad adding appropriate graphic and design elements Staff/training policy development.
    • Plan, prioritize and schedule meeting and appointments with grant proposals and contracts.
    • Compile and maintain information that may require web researching, gathering, compiling, and updating data and records.
    • Manager, organizing, planning and implementing marketing strategy.
  • DIAMOND FURNITURE
  • Commercial Assistant
  • 06-02-2018 & 06-08-2018
    • Generate and review daily sales report.
    • Keep up with promotions, display placement and visual merchandising online.
    • Ensure that is clean, safe and presentable for customers.
    • Identify and act on sales opportunities to increase average sales in order to meet and optimize the company’s sales targets.
    • Analyze consumer behavior and adjust product positioning.
    • Interact with the public through social media and maintain the store’s online presence.
  • EMIRATES HOSPITAL GROUP
  • Secretary
  • 09-07-2017 & 10-01-2018
    • Check frequently the levels of office supplies and place appropriate orders.
    • Document expenses and hand in reports.
    • Support and facilitate the completion of regular reports.
    • Prepare and disseminate correspondence, memos and forms.
    • Manage the daily/weekly/monthly agenda and arrange new meetings and appointments.
    • Greeting visitors and responding to telephone and in person requests for information.
    • Perform other duties that may be assigned from time to time.
  • Administrative Secretary
  • ATELIER MARIA LUCIA
  • 04-09-2015 & 06-02-2017
    • Close orders, schedule visits, and segment budgets.
    • Customer service in the atelier.
    • Manage sales-related emails.
    • Generate sales reports on the system.
    • Prepare of commercial proposals.
    • Interact with the public through social media.
  • INMETRO/Government Brazil
  • Administrative Assistant/Logistic
  • 11-04-2012 & 11-10-2014
    • Edited and revised of internal organization standards.
    • Process improvement administrative procedures.
    • Provide administrative and clerical support to department individuals.
    • Manage travel and schedule.
    • Controlled invoices for payments of service contracts.
    • Monitored and controlled of the service providers contract performed by subcontractors.
Passatempos
  • Learn new languages, traveling, yoga, read books

Partilhe este anúncio