Home Candidato
Secretariado/Administrativo , Gizeli G.
Tipo de candidato: Empregado
Categoria de emprego: Administrativo / Secretariado / Acolhimento
Sub-categoria de emprego: Acolhimento / Secretariado
Nivel de Formação: Bacharelato
Grau académico: Bacharelado em Administracao de Empresas
Número de anos de experiência profissional: 5 - 10 anos
Disponibilidade: Imediata
Disponibilidade: Tempo-completo
País: Emirados Árabes Unidos
Apoio administrativo
Gestão de cliente
Comunicação / plataformas sociais (actualizações website, gestão redes sociais, etc.)
Pretendemos admitir colaborador(a) com características polivalentes para apoio administrativo e capacidade para dinamizar a comunicação online com os nossos clientes via plataformas de media social e website. <>
EXCELENTE capacidade de comunicação (factor eliminatório)
Línguas: Inglês (obrigatório) / Francês (mais valia)
Facilidade de manipulação de plataformas sociais e conhecimentos de webdesign (mais valia)
Características: EXCELENTE COMUNICAÇÃO/ APRESENTAÇÃO CUIDADA / RIGOR / RESPONSABILIDADE / PRO-ACTIVIDADE / DINAMISMO e POLIVALENCIA
Caso apresente o perfil e qualificações necessárias envie o seu CV e contactos para o e-mail infra com o assunto "MAG_Adm2020". A sua informação será transmitida à administração e, em caso de selecção para entrevista, entraremos e
Idiomas:
Formação
Grau académico: Bacharelado em Administracao de Empresas
Ciências sociais
PUCRS - Pontificia Universidade Catolica do Rio Grande do Sul
2012
Grau académico: Tecnico em Secretariado
Outro campo da formação
Escola Tecnica Irmao Pedro
1993
Experiência profissional
RENOVATION.AE
Administrative Specialist
02-12-2018 & 20-01-2020
Coordinate work performed to support development of strategic plans, technical publications.
Prepare presentation materials, editing content ad adding appropriate graphic and design elements Staff/training policy development.
Plan, prioritize and schedule meeting and appointments with grant proposals and contracts.
Compile and maintain information that may require web researching, gathering, compiling, and updating data and records.
Manager, organizing, planning and implementing marketing strategy.
DIAMOND FURNITURE
Commercial Assistant
06-02-2018 & 06-08-2018
Generate and review daily sales report.
Keep up with promotions, display placement and visual merchandising online.
Ensure that is clean, safe and presentable for customers.
Identify and act on sales opportunities to increase average sales in order to meet and optimize the company’s sales targets.
Analyze consumer behavior and adjust product positioning.
Interact with the public through social media and maintain the store’s online presence.
EMIRATES HOSPITAL GROUP
Secretary
09-07-2017 & 10-01-2018
Check frequently the levels of office supplies and place appropriate orders.
Document expenses and hand in reports.
Support and facilitate the completion of regular reports.
Prepare and disseminate correspondence, memos and forms.
Manage the daily/weekly/monthly agenda and arrange new meetings and appointments.
Greeting visitors and responding to telephone and in person requests for information.
Perform other duties that may be assigned from time to time.
Administrative Secretary
ATELIER MARIA LUCIA
04-09-2015 & 06-02-2017
Close orders, schedule visits, and segment budgets.
Customer service in the atelier.
Manage sales-related emails.
Generate sales reports on the system.
Prepare of commercial proposals.
Interact with the public through social media.
INMETRO/Government Brazil
Administrative Assistant/Logistic
11-04-2012 & 11-10-2014
Edited and revised of internal organization standards.
Process improvement administrative procedures.
Provide administrative and clerical support to department individuals.
Manage travel and schedule.
Controlled invoices for payments of service contracts.
Monitored and controlled of the service providers contract performed by subcontractors.
Passatempos
Learn new languages, traveling, yoga, read books